Det värsta jag vet är att...

Ha ont i magen! Nu har det gått två dygn med konstig mage! 
Så ont i magen o sååå kass i magen! Sitter på toaletten o fryser om natten o har så ont så man inte vet vilken ände det kommer ifrån eller om det kommer från båda! Gaaa... 
Nu är det dax! 
O vart kommer elendet ifrån! Blääää o baaajs! 
Nu ligger min lilla o snarkar, stora läser bok o ja krupit under täcket! 
Tror att det e dax att ta ett beslut! Allt eller inget! 😳 
Jag funderar, känner efter ältar o ja du/ni vet! Bajs! 
Ja kan tänka att är det rätt så behöver man inte ens fundera... det känns bara! 
O just nu är det sååå fel! För ja jämför mig själv bara med alla andra! 
Det e verkligen sååå bajs! Vill verkligen må bra! Vara nöjd med tillvaron... 
Men är jag det?! 😳 
Analyserar säkert för mkt o på för små saker! Bläääää....

Godnatt 

 

Puss & Kraaaam 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0