30 år.

Ja då har man fyllt 30 år!
Idag är det min dag! Just nu ligger ja på
soffan, mätt o belåten m en cider i glaset! Mums! 
Helgen har vart super! 
Åkte till grannlandet i fredags, fixade hem drickat till festen! 
Ja man tackar. Mycket gott där nere! Hiihii... 
Det var tröttsamt att köra men gick helt okej! Tack för hjälpen o trevligt sällskap Fredrik! 💞
Igår blev det slapp o slö! Tillbringade kvällen i soffan. Bara en massa mys! 
Gick o lade oss tidigt! 
Sedan for vi upp skapligt idag istället, fick frukost på sängen! Tack! ❤️
Åkte upp o tillbringa förmiddagen i stallet! 💞 alltid lika trevligt! Fredrik & Devin var med! ☺️ 
Tömkörde Endre i skogen o i hagen! Han var taggad kan man minst säga! Piggilinus! 😛 
Men tillslut så! Blev han lugn o fin! Eller iaf mer lyhörd! 😍 

❤️😍


Finaste plutt! 


Fick vara nordisridning oxå! 💞




Super mysig dag! 



På eftermiddagen kom min familj på lite fika bara! 💞 mkt trevligt! 
Fick en jätte fin blomma o ett album av min mamma, typ "mitt liv i bilder" 
Betydde massor för mig! Blev lite känslomässig storm då! Gaaa! ❤️ 
Den mesta presenten! Tack! 



Har man vart såhär liten! 😜

Nu skall ja snart inta sängen! Skall bli mkt skönt! I morgon ledig, på tisdag börjar nya jobbet! Wiihuuu! 💞 


Kraaaam 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0