Tacksam!

Det viktigaste här i livet, känns som om folk inte tacksamma. 
Går till mig själv, strävar efter att få ihop mer, mer saker att köpa! 
Blommor, hus, finare bil, mer pengar osv... 
Men man är inte tacksam över det vi har! Livet vi har...?! 
Har börjat tänka på det massor, tjejen ja går o talar ve, lärt mig att tacksamhet är viktigt! 
O vid närmare efter tanke är det tusan viktigt! ❤️
Jag är tacksam över min fina familj, är himla tacksam över jobbet, att ja även har fått tillfälle att köpa en fin fin häst!


Han ger mig sååå mkt energi här i livet! 
Som även mina fina, friska o hela barn! 
Tacksam över att ja ens har fått dessa fina gossar! 💋

Tacksam över att solen skiner idag o att ja tog mig ur sängen! 

Mkt funderingar när man sitter i bilen o väntar på hemtjänsten! 😃
Sommar typ alldeles nu! Tyvärr ingen riktig värme! 
Barnen tar sommarlov nästa vecka! Iaf den stora! Han klarar sig lite själv! 👍
Liten börjar bli stor! Lääääskigt. 

Nästa vecka blir det liten semester med min fina familj! 😍 
Myyys! ❤️


Var rädda om varandra o ta inget elr ingen för givet! 💞 


Puss & Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0