Planerna rullar på

Underbara årstid! gillar ju snön! Himla mkt! 

Jobbar o sliter! 
Mycket funderingar kring livet o framtiden! Hur vill JA leva mitt liv?! 
Om jag det visste! 
Vet att jag vill ha fest när ja fyller år! Kanske dax att fira lite! Hihiii.. 
Hoppas allt slit blir värt! 😝
Mina älskade barn sover, hör hur det sprakar i kaminen! Underbart! 
Vill bara att ja skall kunna tänka klart... Förbannat jävla svårt! 
Blir lack på mig själv! 

Läääängtar som en tok till helgen! Tänkte våldgästa familjen Stern! Mysa pyssla i stallet om ja får! 💞 
Hoppas på en förändring i februari! Och efter mars då skall ja fokusera på mig, mina barn! 😘
Jag vill verkligen leva det livet ja söker! Har kommit en vääääldigt lång bit på väg! Känns underbart! 
Men så kommer det avstickare på min stig... Frågan är om den vägen leder till det livet jag vill leva?! 😳
Vad har den att erbjuda, vad har jag att ge... Vad kommer dyka upp...?! 

Först o främst skall vi klara av denna månad! Puuuhhh... 
Hålla tummarna för februari o förändringen som kan ändra mitt liv! Kämpa & slita! Fokusera på 7:e mars! 👍🎊🍻🎉🍹🎈
Sedan blir det me, myself and I! 😜

Dax att försöka släcka de där blå jag har! Koppla ur huvuddatorn o gå på standby! 😴



Pussar & Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0