Ny vecka - Nya möjligheter!

Börjar veckan med o vara mosiga hela högen! 
Vab måndag blev det! Även tisdag! 
Oliver & jag är snoriga o ont i halsen! Devin e snorig, hostig o sliten. 😏😱
Dagen har vart skön! Legat o tittat på film, barnen har även spelat lite! 
Eftermiddagen var ja på samtal hos Sandra! Himla lyckat! 
Hade bestämt mig för att inte gråta... Men men... Det e väl bra tänker ja! 
Skönt att få vädra sina tankar! 
Har bestämt att ja endast skall tänka på mig o mitt välmående! Det e himla skönt att få lite tips o uppgifter på hur ja skall tänka! Något ja kan jobba på! 💞
Har idag köpt mig en positiva boken! Endast skriva bra, tack o hjälp... ☺️
Nyttigt!! 
Är helt färdig ikväll! Lägga barn o sen blir det sängen skulle ja tro! 
Hoppas på att barnet blir lite piggare med en dag hemma så ja kan jobba på
Onsdag! 👍 
Pengarna måste verkligen rulla in!! 
Känner att jag har tiden framför mig! Har verkligen kännt mig för vad ja mår bra av! Vart ja laddar min energi! ☺️

O tyvärr tänker ja ta ett steg ifrån energi tjuvar! För just nu behöver ja ha den själv för att orka med vardagen! 😘



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0