Känslan är kanon!

Himla skönt! Komma hem o vara trött! 😃 
Himla jobbigt att gå opp! 😳 men skön känsla av att alla är såå positiva på lagret! Saknat det lite! Dock inte Karl fazer! 😝
Men men... 
Nu kör vi! 
Ja tänker kämpa så långt det bara går! Ja viiiillll...  få till alla mina drömmar! Har ett par mål med 2015! 👍
Tror att har man bara viljan så går det för det mesta... Eller?! 😛



2015 kommer bli sååå gött! 😛 jag hoppas verkligen på det!? O det kommer bli så... 😉

Älskar mitt hus sååå mkt! Ja verkligen känner att ja hittat hem! Har ikväll vart ute o gått en promenad! I underbart! Ibland kan man drömma att man kanske kan ut i stallet! Mitt liv håller på att vända små bitar i taget! 
Är himla glad för de vänner ja har nära mig! Underbar känsla! 
O min älskade mamma! 😛  vad vore man utan henne! Sådan mor skall ja oxå bli! 😘
Längtar till fredag när mina gossar kommer hem!! Tänkte vi skulle åka skridskor i helgen! 👍 


Kärlek till er mina vänner! (Inte för att ja vet om ngn läser! 😛) 


Puss & Kraaaam 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0