2015!

Började himla bra iaf! 
Jobbade in nyåret! O så har ja fått nytt jobb! Fast samma arbetsuppgifter! 
Kanon juh! 👍
Hoppas bara det blir bra människor! Annars är det ingen höjdare! 😱

Ridit Endre ett par dagar nu. Vill ha han för var dag som går! Vill verkligen få ihop allt! 😁 
Känns som alla andra får ihop sina liv så himla bra! O varför inte ja.... 😳 bajs! 
Vill ha en egen nordsvensk! Komma igång o köra & rida! Men kanske skall sätta det som mål till sommaren. 😜
Skulle behöva ringa en massa viktiga samtal nu iaf! Har en hel del att styra upp! Suck! 😛

Ja livet har allt sina svängar! Ibland blir man mörkrädd! Hur skall man orka med allt. Varför skall allt hända mig! O varför kan inte ja bara få... 😛
Men men! Lägga sig ned o så är det bara till att ställa sig upp o leva ut! ☺️ bara ja som kan ändra på saker o ting.

Idag fick ja sova tillsammans med min fina lilla prins! Han e verkligen en av dem finaste i mitt liv! Mitt stora ❤️ får ja träffa på fredag! Myys! Tänkte försöka åka lite skridskor i helgen! Hjäääälp!😛


Puss & Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0