Varför skall allt vara så svårt...

Vill leva mitt liv! Vill må bra! 
Vill bara må bra! Kunna lita på mig själv o även på andra! Alla andra! 
Varför måste jag tveka sådant... 
Varför måste jag ha så svårt att ta beslut... 
Vill så gärna men många höga tröskar som ja måste ta mig över... 😳 
Just nu blir allt bara fel! Känner redan att detta blir fel... 
Är redan på väg åt fel håll, ja skall börja älska mig själv innan ja ens tänker något annat... 
Vill kunna vara mig själv o det kan ja inte, vill slippa jämföra mig med alla andra! 
Vill bara älska o älskas! 💞
Hur kan det vara så svårt... 
Hatar trycket över bröstet, hatar klumpen i magen, hatar illamåendet... 
Gaaaa....
Varför skulle detta hända mig för... Varför skall ja tillåta att bli behandlad såhär... 😥


Glöm inte bort att DU är värdefull! 💞

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så otroligt fin, så otroligt stark och duktig. Tvivla inte på dig själv, du vet va du vill och kämpar för det, ge inte efter för vad någon annan vill som du vet kan göra dig illa. Har läst din blogg ett tag och tycker du är så otroligt härlig. Kämpa på, jag vet att vägen är väldigt krokig och hoppas att även jag ska kunna ta tag i mitt liv som du gör nu. Kramar

Svar: Tack! Ja livet väg är allt annat än rak! Kul att du läser min blogg. Hur hittade du dem?! 😝 ha en super fin dag o man kommer till en gräns att man måste ta tag i saker o ting! Kraaam H
Helene Schenell

2015-02-19 @ 09:13:08
Postat av: Anna

Kommer inte ihåg hur jag snubbla in på den, sedan såg jag att det va du, kan du lagt upp något via fb tro?

Svar: Okej! Vem Anna är det då?! ☺️😱😜
Helene Schenell

2015-02-20 @ 14:02:14
Postat av: Anna igen😉

Det va nog insta jag såg bloggen på. 😃 Anna Nordström är jag. Har setts på Parkskolan och på Borgen hon är jag😱😉

Svar: Härligt! Men dig vet ja ju vem du är! 😝❤️var ju med er i stallet när ja var yngre! 💞
Helene Schenell

2015-02-25 @ 06:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0