Skönt med fredag!

fast tyvärr fel sorts fredag! 
Barnen åker till sina pappor, även om ja träffar lillfisen o hans pappa lite mer än vanligt/normalt! 😛 men dem e inte hos mig iaf! 
Men men... 
Mår inte så himla bra heller, inte sovit ngt i natt! Något som stört mig! Bajs! 
Annars skall ja rida i morgon, det skall jag bara! Ger mig energi av dess like! 
Och behöver verkligen boosta den just nu! 😳

Annars närmar sig den stora dagen! Se hur många som anmäler sig till slut! 😛 
Vill ju att massor med nära & kära kommer o leker och firar min dag med mig! Vore attans roligt! 💞

Snart sommar igen! Nu droppar det från taken, vädrar i sovrummet! Luktar så instängt typ! ☺️ 
Ha en underbar helg mina vänner! 


Puss & Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0