Måndag kväll igen!

Idag är det måndag! 
Idag var Jag himla pigg på morgonen! Barnen var sååå duktiga! Såå skönt, oliver har blivit jätte stor verkligen! 💞 
Min älskade lilla pojke! Ja fyller ju 30 år i mars, o betyder att det var 10 år sedan mitt stora hjärta kom till oss! Tiden går sååå fort, snart är han 20! 😳😛

Min älskade gosse!💙

Annars har en ny vecka börjat, nya möjligheter! ☺️ 
Idag har ja fått städmani, gick igenom toaletten, ut med alla mattor dammsuga o svabba! Blir så mkt svart dam/sot! 
Men det är himla mysigt att elda så vd gör det om 100 år! 😜 


Har gått ett par gånger hos Sandra! Har lärt mig mycket om mig själv verkligen! 
Himla nyttigt, lärt mig om hur viktigt det är att strunta i alla andra o bry sig själv... Hur man tänker, vad man lägger energi på o varför vissa saker kanske händer! 
Jag har oxå lärt mig att lyssna på mig själv, vad man vill göra o att man skall vara tacksam! Tacksam för det man har här livet! 
Fokusera på det fina man har istället för det negativa enbart! 
Mycket har med inställning! 💞 
Tror det e typiskt mänskligt att ta fram det dåliga istället för det bra! 😛 

Annars har ja hittat några drömmar som jag skall sikta mot! 
Något som jag vet får mig att må sååå bra! ❤️ På många olika vis! 


Annars börjar snart en ny episod i mitt liv! Hoppas detta kommer bli sååå bra! Älskart! Framtiden ser ljus ut! 
Jag ser ljuset i tunneln! 💞
Skall bara ta en sak i taget.. Börjar känna saker, börjar lära mig att uppskatta komplimanger! 
Har nog en lång väg kvar i mitt egna arbete med självkänsla/självförtroende o mina nedvärderingar om mig själv! ❤️ 


Puss & Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0