Första dagen på resten av...

Året, tiden... 
Semestern är slut! På gott & ont... 
Blir så besviken på mig själv! Varför skall ja vara såå trött/seg/negativ o bla bla bla... 
Bajs tråkigt! Känner mig tom på energi! 
Vet ej vad ja skall göra åt det! Sitter lixom lite fast! 
Generellt... Jag vill ha mer ork till typ allt... 
Vill inte leva såhär.. Vill vara sprudlande! 
Har massor o göra... Typ stapla ved, klyva upp det sista, fixa trädgårds landet,. Ja du vet!
 Slipa och måla en skohylla! 
Vart tar all min energi vägen! Känner mig så down! 😁😔

Jag älskade tillvaron! 😊 
Men som sagt, vill ha min energi för mig själv! 😐
Någon som har ngt bra tips får ni gärna delge dem! 💞
Tror energin försvinner upp i huvudet till alla mina tankar... Ibland känns det som ja ger upp! 😁😱
Alltid så när något går emot mig! Elr blir jobbigt! 😳 fel jag vet, men orka... 😐
Ena stunden känns livet så himla bra, mår prima ballerina o så andra dagen är frågeställningen... Vill ja leva såhär, vill ja bo här, vill ja vara denna här Helene! 😥
O alla dessa tankar Om det förflutna, har så mycket aggressioner mot det... 
Folket från förr, mina vänner som sen kanske inte var dem bästa... Ja ni vet... 
Frågesätter livet! Punkt! 
Var nöjd någon jävla gång Helene... Och snälla försvinn alla äckliga, vidriga tankar, bilder o funderingar! Hade precis tagit mig upp o började gilla "saker" som ja gillade förut.. Kände ett välmående, så slås det direkt i spillror av ngt litet men ack så stort för min energi/känsla/självkänsla o nu är det som förut... Bara börja jobba på't igen... 


💖Kärlek! 💖




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0