Underbar helg!

Lugn och skön! 
Gillar det starkt! Solen har visat sig! Dock blåsigt.. Men får vara glad för det lilla! 💞

Min stora pojke har åkt till din pappa, himla tomt! Bajs jobbigt! 😔
Lillfisen är fortfarande sjuk! Fick åka hem från dagis i torsdags! Feber! Den verkar inte vilja ge sig heller! 😡
Helgen har vart lugn o skön, städat hela under våningen igår! Skönt! 
Måste rensa mina förvaringar... 
I morgon får det bli en sådan rensar dag hemma med lill hjärtat! 💞 
Ringa VC oxå! 

Annars har ja vart hos den fina fuxen som nog blir min inom ngn vecka! Wwiiihuuu... 💋🐎
Blir mer i mer taggad! 😛 vill lära mig mer tillsammans med han! 
Sugen på åka på kurser! 

Nu blir det snart glass! Inte vilken som helst utan hallon & saltlakrits!! 😘
Kääärlek! ❤️ 



Pussar & Kramar  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0