Härligt med vår...

Älskar när det sprätter i hela kroppen! 
Har bestämt mig! Ja skall köpa den fina... 



Den "lilla" individen där har etsat sig fast hos mig! Hjärtat mitt! Han får mig att må sååå bra! 

Mina älskade söner mår oxå såå bra! O deras energi  o vilja sprudlar o det smittar av sig! 
Godingarna! 💋 

Devin har ju vurpat med fyrhjulingen så sovit en natt på sjukan o oliver kör Cross för fullt! ❤️
Dem små börjar bli stora! 



Annars jobbar jag o sliter! Börjar få ordning på det hemma! 
För er som inte vet ses ja o devins pappa igen! Känns underbart! 
Förutom ett tråkigt sms jag fick igår, för det första är det en tönt som inte bågar skriva ut sitt namn! Säger mkt om att det är lögner! Samt massa sjuka anklagelser på mina kära! Jag vill gärna veta mer, bevis?! 
Vi har haft det stormigt och oroligt! Men vi har båda mognat o pratar om allt nu! 
Så kom gärna med ngt mer konkret! Det läskiga är att det måste vara ngn i min närhet! Tönt! 


Men livet går vidare!? 
Ja/vi kämpar på! 💞
Snart skall ja/vi skaffa höns, spännande! Underbart! 
Älskar livet på landet! 💋💐🍁🍄


Puss & Kraaam 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0