Underbara dag!

Allt har en lösning! 
Efter mörker kommer ljus, sade alltid min mormor! ❤️
Jag ser ljuset i tunneln! 😃 
Hoppas verkligen att tiden går fort nu!! *hiihii*

Har idag vart i stan, på härliga arbetsförmedlingen! Alltid lina givande "nooot" 
Men ett illa måste! Nu är det gjort! Skall bara anmäla mina aktiviteter! 
Även vart o handlat mat med far min och även lillfisen! 
Han e allt mosig! Plutten! ❤️
Men går alltid så smidigt, och ja gillar verkligen gå o läsa innehållsförteckning på varor, jämföra pris, kvalité osv... 
Tror på mer kvalité ån kvantitet! 👍 
Tror stenhårt på det! 😃 
Idag blev mkt bra saker hemhandlat! 👍

Kvällen tillbringades med mina fina fd jobbar kompisar! Käkat thai hos fina tip! 
Mkt trevligt! 👍 😃 

Nu ligger ja i min soffa, blivit vana att sova här! Små kusinerna ligger o sover i min säng! Devin & Melvin! ❤️ 
 Dem e lite mosiga båda två! Hoppas på en natt med hyfsad sömn! 😁 

Godnatt mina vänner o alla andra! ;) 

Detta borde ngn plugga på! 😳😢


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0