Officiellt arbetslös..

Hiihii... 
Läskig känsla i hela kroppen! 
Men vad göra! Kan inte göra så mkt! 
Nu skall ja först se till att flytta, komma in i detta liv! 👍 
Kommer bli sååå grymt! Älskart! 
Sedan får vi se vart livet bär mig! Jag vet iaf åt vilket håll jag inte ska! ❤️

Natten som var har vart tung! Försökt sovit i alla vrår med en liten sjuk prins! Hostig o genom förkyld! Oliver är bättre, men ganska grötig hosta! Men han får ta sig till skolan i morgon! Han var pigg nog att vara ute på kvällen då då klarar han skolan oxå! 👍😃 
Devin får nog vara hemma m mamma och slappa. Handla lite krubb! Han e ganska ynklig o så himla tunn verkligen! Han kan lätt ta 5 kg av mig! 😝
Nu sover han i soffan iaf? Hoppas han kan sova där utan o vakna... 👍 
Han e så lite o tunn.. ❤️ 
Mitt lilla hjärta! 💙💚

Annars kommer det en helg nu! Blir nog en dejt med underbara vänner, hoppas lite energi boost med dem bästaste musikerna! 😝 
Sedan hoppas ja på en lördag full med häst! Lördag kväll m mys o söndag drar vi! 👍 
Nästa vecka måste ja ta tag i allt! 😁 

Godnatt (håll tummarna att vi får sova i natt) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0