Ny vecka nya möjligheter!

Tänker inte titta mer bakåt! 
Här är jag! Nu kör vi framåt! Wiihuu... 
En dag kvar att jobba på det här himla
Stället! Skall bli sååå himla skönt! 
Min kropp behöver komma härifrån! Tok längtar! 😝 
Måste bara försöka ta en sak i taget nu! 
Längtar så tills ja/vi flyttar! 
Längtar så tills det regnar en massa ute, grått o trist och inne hos oss brinner brasan o vi myser med varm kopp choklad o grädde! 👍 
Längtar så tills våran nya familje medlem flyttar in hos oss oxå! Kärlek! 
Detta kommer bli en sådan start i mitt liv! Ni anar inte... 😃 
Nu skall allt ont bort! Och typ 15-18 kg oxå. 😉

Dem absolut finaste människorna är mina älskade pojkar! Dem tar kol på mig! Men Gud vad ja älskar dem! ❤️

Här var fisen liten! ❤️


Men lika fina nu som då! ❤️
Kärlek! 

Annars får vi se vad som händer! 
På söndag drar ja o bruden bredvid iväg på äventyr! Som vanligt. Men det kommer bli kanon när vi väl är iväg! 😜 

De riktiga vännerna vet man att man har!  De andra märks inte förens man behövs! 😳 

Nu dax att sova tror ja!
Fokusera på att tänka på det man har och det man inte har! 👍 

O varför fokusera på ngt vidrigt, äckligt, osant o bara patetiskt! O som bara gjort än illa de senaste tiden! Nu har ja fått lära mig en gång för alla vad manupulativ är! 😝 När man nu skall vara glad o slippa!   Paartyyyy! 🎉🎊

Puss & Godnatt! 


Roliga semester minnen! 💞💕



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0