Bra dag!!

Verkligen bra dag! 
Just nu är det en period i mitt liv som inte är ngn höjdare. 
Men 2015 kommer bli perfekt! 
Vet att jag måste jobba med mig själv för att ja skall komma vidare. 

Allt händer av en anledning, o kanske är det som vännerna säger att ja måste fylla tomrummet i mig själv... Ingen annan kan göra det åt mig. 😝
Men till  nästa bekymmer då, hur gör jag! 

Vill inte vara tom på energi, vill inte känna mig svag eller vek! Det läskiga är att jag börjar förstå eller så att allt är inte som det skall inom mig! I mitt huvud! 😝
Men nu har ja kommit så långt att ja hittat ngn som tilltalar mig. 👍
Kanske det finns en lösning. 😜 

Idag har vi bakat lite här hemma! Vart hos fina Micke & Carina! :) 
Fått jätte god mat o så lite jul saker. ☺️

Lillfisen sover o den stora skall snart detsamma! ❤️


Puss & Kraaam 

Devin & Buddha nattade 👍😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0