Underbara fredag!

Denna är den bästa.. 
När dem finaste kommer hem! 

Kärleken ingen kan förstå förens man har egna! ❤️

Annars har jag jobbat idag! Endast till 10.30! Kanon! 
Trivs kanon på DSV! Man vet vad man gör, man sköter sig själva o oftast 
underbart folk! 👍
 
Valborg firades med Fröken Jenny o hennes kids! Även Tomas kom dit! 
Mkt trevligt! Mös framför brasan o fyrverkerier! Älskart! Smällare skall ja ha på mitt bröllop! Skulle vilja ha det på min 30års fest oxå! 😁 
Den har ja börjat funderat på... 

Hur skulle du(om det nu finns ngn som läser) tänka angående fest! 
Ja vill verkligen ha en kanon fest! 
Helst av allt skulle ja vilja ha voize som spelar! Ett av mina favisar o ett band som spelar lite blandat fast ändå dansband! 👍😝 
O så önskar ja att mina närmaste sörjande skall få en snabb-grund kurs i bugg elr fox typ 3 Tim, sen käk... O sen är det fest hela natten lång! 
Lär ju bli ganska dyrt... Skall man då typ ta 100kr/pers istället för paket?! Elr skall man knåpa ihop allt själv... 😳 
Ja skulle ju helst vilja bjuda på allt... Men vet inte riktigt hur många ja skall bjuda heller... Kommentera gärna så ja kan få lite hjälp! 😉


Annars var ja på utflykt igår! Sååå underbart! Familjen Stern hade dragit ihop ett gäng som red/körde häst 8 km till strusssjön! Grillade korv, myste, snackade o bara var! Lovley! 
O se körde/red vi hem, helt i min smak! 
Men dock inte min rump! Den e öm, stel osv... Fick rida den störta nordisen ja sett o suttit på. Endre! Men är man stor måste man vara snäll! Ack så rolig, snygg o mysig häst! Jag är KÄR!! 

Woowww! ❤️

Super mysig dag! Kvällen erbjöd dans till Donnez! 👍 

Nu skall ja sussa! 

Kastar in lite fler bilder från utflykten! 


I galopp, ja & Endre, Fanny & Malva o så  två nordisar till bakom! Weiiihuu... Älskart! 


Korvgrillning! Myyys! 

Anspänning av par! 👍 

Gå gärna in o kolla på 
www.vangahastkraft.se 👍

Puss & Kraam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0