Livet kanske har en vändning!

Vem vet! 😃 

Solen är sååå nödvändig känner jag just nu! Den ger mig såå mkt energi! 
Kropp & själ mår såå mkt bättre! ❤️

Annars har veckan ramlat på! Vart mkt, klassresa, skolfest, shoppa kläder, möte hit - möte dit, vart o badat! 
Eller jag har inte badat! Barnen har! 😝


Jobbat o slitigt! I morgon är man ledig! Sååå skönt! 👍 skall unna mig lite morgon mys med pojkarna mina! Sedan blir det lång promenad! Lite sugen att rida?! 😝
Vi får se vad som händer! 
Nästa vecka skall ja börja träna! Måste börja rida mer, träna bålen! 👍 
Ett måste för min rygg, simma! O springa... 😳 

Kommer bli en spännande helg! 
Återkommer om mer! ❤️


Puss & Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0