Helgen var verkligen något jag behövde!!

Började lördagen med Ekenäs och riddar spela! 
Var med Vånga hästkraft, Sanne & Mattias och körde häst skjuts! 
Körde ju par en vända... Mkt kul, saknar det galet! 😏
Konstig känsla! Älskar de där fyrbenta godingarna! 😄

Pratade en del om kallblods galoppen! Låter som ja skall vara med i augusti. I så fall kommer ja dö av nervositet! 
Och måste börja träna både häst o mig! Låter som det blir Endre! 
Han e sååå söt! Men väldigt stor! 😝
Då skall ja försöka se lite gladare ut! 👍

Annars bar det iväg mot Nyköping för att hoppa över i lindas bil mot Stockholm! Dans till Casanovas! Förutfattade meningar om att det e dansråttor där, kommer inte kunna dansa osv! 
Hade dock en toppen kväll! Dansade en hel del! Klockren kväll! 
Tror allt Linda hade en lika bra kväll som jag! 

Hade velat tagit kort på utsikten över vår fina huvudstad från balkongen på Mälarsalen! Den var magisk! 
Väldigt passande ställe att stå i någons varma armar. 👍 
Hihhiii... 
 Klockan tolv var dansen slut! Linda och ja fick spelet och slog in dans in på gps'n.. Anlände 00.30... 
Dansade sista halvtimmen till Claes Lövgrens! Underbart! 
Musiken gör mig glad! 

Underbar lördag! Det bästa av mina världar! Hästarna & dansen! ❤️
Älskart! 😃

Söndagen körde vi sista dagen på slottet! Lite för mkt regn annars lika mysigt! 😃
Hästarna var såå duktiga! Mys-pys! 
Tittade på fina hästar & riddare! 😜

Tack alla mina fina vänner för denna helg! 
Nu kör vi fullt ös mot helgen o mina fina pojkar som kommer hem! ❤️

Hoppas på o få rida lite i helgen, pyssla och mysa lite med hästarna!    

Puss & Kraaam 

Fina Endre! ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0