Har blivit alldeles för dålig...

På att blogga! 
Men men! Vart himla mkt för mitt lilla huvud! Måste försöka söka jobba i veckan, om ja inte får jobba! Såå himla dåligt med jobb nu! 
Trivdes jätte bra i hamnen! Verkligen ett sådant jobb som ja skulle älska.. 
Men mitt stora handikapp är engelskan! Är sååå dålig på det... 
Och alla chaufförer är ju inte svenska! Väldigt många som inte är kan man väl säga! 
Annars är det ett kanon jobb, super trevligt folk! Sååå himla trevliga & roliga! 

Men vill inte ha ont i magen o rädd över att inte klara av det! Och inte känna mig lugn! 
Men men! 

Nu tar vi nya tag! Måste verkligen komma igång! 
Vill verkligen sååå mkt! 😛

Helgen har annars vart lugn o skön! Börjar känna mig nästan bra efter influensan som ja hade förra veckan! Men orken är definitivt inte tillbax! 😣😞


Annars är barnen hemma! ❤️ 
Underbar vår väder ute! Sol o lite värme! 
I morgon måste ja börja med kort o motion! Nu jävlar... Ja skall faan ner i vikt... Gaaaa... 

Pussar & Kramar 





Jag som bebis! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0