Vart på samtal

Tror inte att det kan ge så mkt... 
Men det ger mig massor, ventilerar o gnata av mig det mesta... 
Idag har ja vart o pratat om den situation jag sitter i.. 
Många tankar o funderingar ja haft om varför man är som är... Vissa saker har väl sina orsaker.. Det som tar mest på mig är hur man tillåter dig själv att bli behandlad så illa... 😳👊
Jag tycker att det inte är så farligt, men även fast jag trodde att jag hade läget under kontroll så stängde ja av min egna känslo mässiga del! För varje gång man blev lämnad, nya besvikelser osv så blev man nedslagen av hammaren en gång till... 😏
Lustigt att självkänslan är som bort blåst, Nae inte riktigt... 
Försöker lägga på en fasad om att ja mår bra så mår man skit... 
Vad är man värd, vad duger man till, vad kan jag?! 
Känner en sådant hat... 
Kärleken skall vara något fint eller?! 😳 
Har vart singel länge nu, men har såklart träffat en del, men när det kommer till känslor, så finns det inga i denna kropp.. För som sagt så har ja redan stängt av den delen...
Har nu kommit fram till att jag måste jobba opp min egen självkänsla, måste ta tillbaka mitt liv! 👍
 
Har kommit så långt att ja går o pratar med en gubbe för mental träning! Mycket givande! 😃 

Herr we go! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0