Denna helg har sprungit förbi mig igen...

Läskigt vad tiden går fort. 
Ligger i min säng med en kär 4åring som somnade till mellan 17-18... O nu är det svårt att somna om! ❤️ Lilla grynet! 
Helgen har vart bra! Lördagen var mys, tidigt i säng! 
Oliven blev hämtad tidigt på lördagen, folkrace med mormor, kusin osv... Faktiskt hela dagen! Han var inte hemma förens typ 21 på kvällen! ❤️
Devin åkte med sin pappa skapligt, ja blev av till stallet! 👍 
Red Endre, ut i skogen själv! Gick kanon! Lite larvig men sen släppte det! Han e lite svår i mun! Vet inte hur mkt man skall ta i han o så eftersom han har svullen gom osv...men han var piggelin o positiv o vi hade sköj! 👍 
Fina pojken! Inte så snyggt kort. Men iaf! 

Efteråt var det dax med brudarna Zally & Myhra! Mattias köra bröllop o ja vad skall man säga.. Häst skötare! 👍
Alltid lika kul! 
Undra om en annan kommer gifta sig?? 


Kvällen blev lugn o skön! 

Idag har jag o barnen vart hemma! En sväng till familjen Ohlsson/öster på fika! 
Typ ett halvår sedan vi sågs! Men men.. 
Så kan det bli! 👍

Barnen sover o ja ligger i min säng! Ont i magen, illa mående.. Men men! 
Det går väl över ngn gång! 


Puss & Kraam 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0