Lite kvälls tankar!

Fantastisk skön känsla! 

Jobbar på att komma därifrån! Att en period i sitt liv kan få en att må såå dåligt..
Funderar ganska ofta på hur en annan människa kan förstöra ens egen själv känsla, tillit till andra människor osv så lätt... Varför tillåter man sig själv... 
Varför låter man tiden gå så länge, och såhär länge efteråt! 😳
Varför lyssnade man inte på andra som såg det ja och andra inte ser! 
Hatar sådant, får äcklad känsla vad man stått ut med!
O jag kanske bara vet hälften av vad som hände bakom ens rygg! 
Ändå fick man ngt fint för det! Så gjorde ju inte allt förgäves! 😉

Hatar verkligen manipulativa människor! Finns inge värr! 
Men lika barn leka bäst! Så slipper dem nog nu! Hiihii... 

Livet är till för att levas! 
Fr.o.m. nu skall ja leva mitt liv. ❤️

Efter allt tragiskt har ja funnit så många nya vänner! Visste inte att jag hade så underbara människor runt mig! 👍 

Känns underbart! ❤️ 


Kärlek till alla mina ❤️'an! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå o prata med en psykoterapeut!

Svar: Ja det kan ju vara ett alternativ! Haha
Helene Schenell

2014-01-21 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0