Känsla av saknad...

Hur kan det bli så tomt! 
Konstigt! Men måste nog erkänna att saknaden finns! Men det spelar ingen roll! Nu kör vi! 😃 

Har fått ont i huvudet o halsen idag! Vill verkligen inte bli sjuk! ❤️
Saknar mina små barn oxå! Pratat med minstingen idag! Men stora pojken svarade inte! 
På fredag kommer dem hem! Kääälek! 

Annars är ja seg! Vill verkligen vara pigg! Haha! 

Nu har ja kommit så långt med min dröm att det står mellan en Lagotto eller en Jack Russel... Hmm... 
Den tåls att funderas på! 😉 

Annars är ja på DSV nu, wrigleys! 
Funkar! 👍

Nu tänkte ja lägga mig en stund! 

Pussar & Kramar 


Jag & min vän Eric på borgen/Norrköping på juldagen! 
Helt okej bild, förutom min feta arm! 😡😞 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Lagotto...dom är underbara

Svar: Mmm! Den som lever får se! 😛
Helene Schenell

2014-01-08 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0