Skrev precis ett inlägg, men gick ej o publicera! 😡

Nu kör vi igen! 
Tråkig dag! Skulle till stan kolla lite utbildningar! Men vill eller vågar inte! 😝
Känns som just nu vet ja ju hur ja vill jobba! Högsta önskan är ju som nu. Ute, hästarna osv! Gaaa
Varför finns det inget sådant jobb till mig! Blöt! 
Älskart nu! Stall skötsel, mys m hästar! Rida mysa med Endre pojken ja ni vet! Umderbart! Lovley! 

Annars trivs vi bra här ute i skogen! Behöver bara få en bättre inkomst! 😉
Skall se om vi kan träffa grannarna lite! Dem har ju två grabbar som e lika gamla som mina! 👍
Finaste! ❤️

Tomt utan dem en hel vecka! Verkligen så! 💞
På torsdag kommer stora fisen, fredag lillfisen! 👍
Mkt lucia nu! I morgon på dagis o torsdag skolan! 
Lörd fyller mormor! Skall dit på middag! 😃 Myys! 
Lördag skall vi oxå köra folk m Mattias på granngården! 👍

Dansar inte så mkt längre! Det som ryker när det inte finns pengar! Samt har inte samma intresse längre! 
Lägger mer tid i stallet! Myys! Endre börjar ja lära mig en del knappar på! Skit kul o rida han! Men vill rida ngn lektion oxå! ;) 
Vissa individer fastnar hos mig! ❤️

Pojken! 


Nae! Om man skall försöka sova lite! 😝👍

Hittade en massa kuliga bilder på plattan förut! 😜














Mina finaste! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0