Helgen bara rusar förbi!

Även fast man inte jobbar så är helgerna ngt speciellt! 
Älskart! 💞

Denna helg började med fredags mys! Hemmagjord kebab var himla  gott! 👍
Barnen kom juh redan i torsdag! Mina små gryn! ❤️

Dem hjälps åt, iaf ibland! ❤️

Lördagen klev vi upp o for till stallet! Köra häst o vagn m Mattias på Granngården/CityGross! Himla mysigt! Lite kallt! 
Men fin lucia! ❤️ min älskade mor fyller oxå år denna mysiga dag! 
Lämnade barnen hos mamma efter att dem gillade inte det råa/huttriga kalla väder ute! Förstår dem! 🙊

Flättade in glitter i manarna på Zally & Myra o drog iväg. Dem vart verkligen sååå fina! 
Mkt barn familjer som ville åka med fina ekipaget! Synd att ja inte har ngn fin bild! Sååå snyggt med deras nya selar osv! 👍
Vill oxå ha en häst! Så fort ja känner mig bra i ekonomin o har en bra inkomst blir det en egen häst! Har ju en dröm iaf! 💞

Älskar känslan när jag idag gick ut i vedboden! Har ju förutsättningar för hur mysigt som helst här sen! Vill ju öga en häst som man kanske iaf kan ta hem sommar halvåret kanske. 😝 om inte annat en Fyris till oss! Så jävla kul! ☺️

Annars idag har ja bara myst runt. Bror o son kom upp o vi lagade mat o pluggade tillsammans! 💞 underbar känsla! 
Underbar lugn o skön helg! 👍 







Så fort det går några dagar så saknar ja han... 
❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0