Älskar livet!!

Allt handlar om vilken inställning vi har här i livet! 
Jag älskar mitt liv! Det är det bästa! 
Idag började dagen men kaotiskt med olycka o blixt halka på vår väg! Så barnen o jag blev hemma! 
Är sällan elr har aldrig vart rädd när ja kört bil. Är det endast is så är det juh bara att sakta ned på farten så händer inget mer än att man glider av/fel! 😝 👍

Mys hemma! I väntan på muraren som satt fast i kön på väg hem till oss. 
Men han kom! 👍 o nu, äntligen är min kassett/kamin insatt! 
Läääängtar så tills vi får elda i den! 🌋
Idag har vart den bästa dagen på evigheter. Helt underbar! 💞

Åkte till far en sväng! Hoppas han mår bättre snart! ☺️
Fortsatte hem, lagade korvstroganoff elr som det heter hemma hos oss "korv i sås"! Smakade riktigt bra! 
Hyresvärd m dräng var här o sågade ned träd! Vart himla bra o ja fått ved! 👍

Sedan bar det iväg på julgrans jakt! Fick lov att hugga en på markerna här! Man tackar! 👍☺️
Efter en timmes promenad bland granarna hittade vi vår fina! 

Riktigt nöjd! Första gången! 👍🎄

Kommer bli kanon! Tillsammans med barnen släpade vi hem den! Gick som på räls! Pappa var här o vi klädde den, ljus o allt fanns! 
Underbar känsla! ❤️

På kvällskvisten somnade barnen utan större problem! Älskade! 
Fick besök av finaste vännen Konny! Tack! Super mysigt! Glögg o jul"godis"! 👍


Nu blir det snarklådan! 😝
I morgon pyssel på skolan "jul i vårt hus" m Olivers klass! Sedan julkonsert på eftermiddagen m mormor o barnen! 💞


Puss & Kraaam 


Devin var m hos mitt stora hjärta! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0