Förändringarnas höst

Skräckblandad förtjusning i högsta grad! 
Mkt spännande som kommer hända, och ja gillar det starkt! Fast lite läskigt!😝
I oktober blir vi vånga bor. Skall bli himla mysigt! Så som ja letat efter ett litet hus o nu har vi hittat ett! Som e jätte mysigt, kommer bli kanon till oss tre! 👍


Super mysigt! Lagom på alla vis! 👍

Till råga på allt! Men tror det e lugnt! Får man äntligen sparken där bak att göra ngt annat! Vill ju allra helst jobba ute o helst med djur. Det är ju lite jag! 
Se vad som kommas skall. 

Nu först satsar vi på kallblods galoppen i augusti! På östgöta mässan den 23/8! 
Mkt spännande! Skall galoppera finaste 

Endre ❤️

Kommer nog bli bra, måste försöka få han i lite bättre form bara! Men vi har lite tid på oss! 😃 
Kommer vara såå nervös, men kommer gå galant! 👍 

Annars är det 30 års fest nästa år! Så massor saker att se fram emot. Wiihuuu... 
Tror allt livet är på väg åt rätt håll på många vis nu! 👍 

Pussar & Kramar 



Mina finaste kom hem igår kväll! 😃


Underbar känsla när man kan mysa med massor med vovvar o pussa på vappisar o jag inte blir allergisk! 👍 hittat min ras o min kennel! Är sååå sugen! ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0