Nu är det lördag igen...

La lala la... 
Tror det är black jack som gjort den låten! 👍
Ja o min dansmusik! Galet! 
Just nu går Donnez & sannex nya skiva! Båda har ngr riktigt bra låtar! Alltid lite text som passar in.. 😛 den kärleken, den kärleken! 😃

Annars jobbade ja lite igår kväll! 
Örebro flygplats fick sig ett besök! Samt Skänninge - Uppsala idag! Lastade kl 6 i morse! Var i Uppsala 9.15 på SAV! 
Gick kanon! 
Älskar verkligen o köra bil! Sååå kul! 
Får väl se om det blir ngt mer! 👍 hoppas! 

Blir inte klok på mig själv o mina tankar.. DU har verkligen satt sig fast i mitt huvud! 😛 läskig känsla... 

Nu skall ja vila en snabbis! 

Puss & Kraam 


God morgon! Soluppgång! 👍


Lilla jag! 😃


Mina nya pjuck! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0