Blir så arg på mig själv..

Varför skall ja tveka, vela! 😳 
Har drömt en längre tid om att jag jobbar med människor som har hamnat på lite fel spår här i livet. 
Pratat med en vän som utbildar sig o jobbar inom området! Och det låter såå kul, intressant! 

Var idag och pratade med min "vän".. 
Känns himla bra! Går från klarhet till klarhet! Väldigt nyttigt! 
Har idag fått lära mig bra övningar att försöka träna att styra mina negativa tankar... Väldigt nyttigt! För har tyvärr väldigt negativa och nedvärderande tankar om mig själv! 😞
Typiskt kvinnligt o svenskt kanske! 

Här så himla många tankar om vad jag mår bra av, vad som ger mig så himla mkt! Även fast ja inte har en anning om hur det är att må såå mkt sämre än jag och har ett missbruk eller så! 
Men har så mkt jag tror på och skulle vilja få till/få fram! 
Så blir ja direkt tvekande! 
Funderingarna som går... 
Vill jag det, jag kommer få gå ned i inkomst för en tid, jag som sååå gärna vill ha både häst & hund någon gång här
I livet! Min högsta önskan är trots allt att köpa mig en egen frieser! 😳 den tiden kommer väl! Men vet hur piss jag mår
o tom jag känner utan djur! Blääää... 😢

Men det kanske dax att växa upp, ta tag i livet! Gör ngt vettigt! 
Kanske får bli tufft för ett tag! För att sedan få en trygghet som jag aldrig kännt! 😃
Det vore oxå underbart! ❤️

Andra funderingar... Klarar man det, börja plugga!! 😳 
Har ja karaktären som behövd!
Klarar jag det ekonomiskt osv... 

Ja ja! Fått lite att spela med av min "vän"! Himla nyttigt! Skall ta en sakni taget! Kolla opp lite olika alternativ! 😃

Nu skall ja sova! Har senaste nätterna vaknat o sååå svårt att somna om! 😁

Puss & Kraaam 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0