Måndagen 14/10

Vintern närmar sig! 
Vad skall man ha för vinter jacka?! 
Dax att köpa på sig lite höst/vinter kläder! Hmm.. 

Blir se besviken på mig själv! Fast ja vet att det bara är ja som kan ändra på det!
Vad håller ja på med... Varför... 
Fuck!
Helgen har vart lugn & skön! Fredagen mös jag mor! Film och käk! Super trevligt! 
Lördagen träffade ja fina Anna och hennes vovvar... 
Fina Rhimba

Väldigt trevligt! Alldeles för länge sedan! 
Mysigt med vovvarna! Dem var inte så otäcka att ta på! Fast dem var nakna!😝
Lördagen fortsatte med underbar vän! God mat och trevligt sällskap! 



Söndagen innehöll slapp och himla skön söndag! Kunde vart ännu bättre.. ;) 
Men men.. Hiiihii... 


Denna vecka började sådär! Hoppas den avslutas sjukt bra! 
Är sjukt dans sugen! Önskar ja hade en helikopter! 
Hade ja befunnit mig i elstockholmo och dansa röven av mig! Finns de ngt roligare än att dansa! Tror inte det! Hiihii... 

Nu skall ja sussa! 

Natt natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0