Torsdag

Konstig dag!
Började dagen med sk gårds skötsel! Det var F...n inte gårds skötsel, mer skogs röjning! 
Men som den tjej jag är, trivs ja att jobb utomhus samt fysiskt! Saknar tiden hos Anders Eriksson! Tiden tillsammans med alla hästarna, Michelle och hundarna! Moa var alltid med, runt omkring i vagnen när vi for omkring elr i en box! ❤
Älskade det livet! Älskar livet jag har nu oxå, tillsammans med dem finaste pojkarna som finns! 
Men saknar djuren i min närvaro!
Önskar såådant att man skulle få till hästeriet! Köra, rida, köra uppdrag osv... 
Försörja hästen på det iaf.. Vore ju såå kul! En stor svart frieser framför en fin fin vagn! Den största av mina drömmar! Dit vill ja komma innan ja dör!👍

I morgon kommer finaste Oliver hem! Devin kom redan ikväll, eftersom pappa F var på möte! Myys! Kärlek! 
Har äntligen börjat packa, en halv kartong! Skall fortsätta i morgon! 

Tiden ramlar på! Dax snart.. Önskar mig vinna en 10.000 så man kunde göra ordning åt oss alla i lägenheten!

Annars blir ja så pressad o stressad! Varför skall ja inte kunna sägs vad ja tycker o känner, iof vet ja ju inte det ens själv...😳
Vet ej alls... Känns som man inte platsar i varandras liv...?! Är det detta man söker!? 
Orkar inte lägga med ngn energi! 
Nu vill ja flytta, komma i ordning med allt! Den som lever får se vad som händer sen! 
Nu måste ja sova! ❤  


Puss & kraam 
Fin fina Kerstin, Marthas avkomma! En av många drömmar! ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0