Blir så ledsen!

Får redan på sååå mkt skit om en viss person! Och vet såå mkt oxå! 
Men varför kommer alla till mig! Det är ett avslutat kapitel! 
Varför skall ja få höra all skit! Suck!
Vet ej vad ja skall tro! Kan man prata så mkt skit... Om mig... 
Jag vet att ja inte är sådan som han elr hon säger.. 
Men kommer ALDRIG mer be om hjälp! 
Ja skall inte låta mig luras mer... Tänker inte stå o bli förd bakom ljuset mer! 

Falska utsidan är så jävla vidrig...  
Men gör mig såå ont, många som inte valt detta.. Många som alltid kommer i kläm! ❤❤ 
Det borde DU tänkt på!! 

Älskad & hatad!! 



Kommentarer
Postat av: Majsan

Här kommer en stor varm kram

2013-11-27 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0