Fredag igen!

Som ja längtat! :)

Härliga helg! Dock har ja vart sjukt mkt ledig! Och det är ju trist... Blir ju inte så mkt pengar tyvärr... :/
Men men..

Idag kommer mina älskade gryn! Ingen e gladare än jag! <3
Sugen på att grilla lite med ngr vänner i helgen! Om ja blir frisk!
För min mage har ballat ur.. :$
Vet ej om ja åt ngt konstigt efter dansen igår.. :(
Igår var det premiär för ute dans! Kallt, men sjukt kul! :) hepp hepp!
Donnez var det som spelade! Dem låter helt ok! Möjligtvis inspelat som allt annat...
Trist egentligen att det blivit så...
Förr spelade ju banden helt själva.. Hmm... Jaja vårt samhälle ändras ju med tiden, bara hänga med! ;)

Helgen blir mys med min älskade!!
Som ja saknat dem <3 <3


Fredags mys!!


Puss och kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0