Det gör så ont...

Min älskade son ringde på eftermiddagen! Pratade en del! Saknade lille bror lite! <3 sedan kom frågan om han får Komma hem i morgon.. Klart han får, men måste prata med pappa! Hjärtat mitt! <3 och hör att han låter! För som han redan vet, tror elr antar att han inte "får"...

Hans kära pappa tycker inte om sådant mitt i veckorna.. Vad gör det, om det passar... Ja tänker att jag har hela livet att umgås med han! Vill han åka till pappa och saknar honom så är det klart han skall! Det är inte hans fel att vi separerat! Gaa...förstår om de inte skulle gå elr om det inte går ihop... Men vad annars... Det gör så ont i mig!

Älskade pojk! <3

Till ngt roligare... Idag har ja tvättar fönstrena iaf 3 st i ett rum! Se hur det ser ut i morgon! Verkligen ngt ja inte riktig har ngn talang för... Hehe!

Annars hoppas ja få ordning på altanen vart efter... Svårt att bestämma mig för vad ja skall ha som insynsskydd... Hmm..?!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0