Skärtorsdagen!

Och fortfarande snö ut! Såå trist!
Men men... Det blir nog snart varmare, för det e fortfarande lite kallt ute!
Men iaf...
När solen skiner på mig får ja sådan energi och man vill att såå mkt skall hända! :) helst igår! ;)

Saknar mina djur såå mkt just nu! Saknar att ha djur sååådant! Önskar ja kunde ha tillfälle att ha en hund och kanske hitta en häst och rida tills ja har råd med min egna frieser! <3

Idag är jag hemma och ledig! Helt underbart! Oliver är ju tyvärr i skolan! Men Han e snart hemma igen!
Tänkte ge devin lite lunch och sedan blir det lång promenad för oss! :)
Så kan han sova! :)

I eftermiddag skall det bjudas på påskmiddag på sågvägen 15 B!
Tänkte även göra en ananas paj oxå! Mums!


Annars åker barnen till pappa i morgon! :/ känns ju sådär! Men skall ta denna helg till att umgås med vänner! <3 och träna en massa! :) :)

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0