Måndagen!

Helgen har vart lugn och skön!
Umgåtts med mina små och övriga nära och kära! :) ;)
Lördagen gjorde vi stan! Handlade käk, present till oliver som fyller 8 i morgon!
Stora hjärtat mitt! <3 handlade kläder till mig själv oxå! Läskigt vad sköj! :) fixar in lite kort i dagarna!
Bakade och städade!
Söndagen nalkades det kalas! Oliver fick en surf platta av mig och bror min! :)
En Saco säck av mormor & morfar och mer där till! Lyckat kalas!!

Även har min lur vart avaktiverad.. :$ så vart utan den ett dygn! Läskigt vad "beroende" man är av denna lilla aparat! Suck!

Annars ny vecka! Arbeta och ta vara på dagen och livet som springer förbi än! ;)

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0