Söndag kväll!

Barnen somnat!
Lugnt och skönt! Tänt lite ljus och myser med en kopp the!
Kan det bli mkt bättre?! :)

Har gjort bort mig! Tagit ledigt för att ja trodde det var utbildning i Sandviken i morgon! Men si det var på Onsdag! Suck! Gaaa..
Får ringa och kolla om ja behövs i morgon!
Bara ja som kan yra sådant!

Annars går jag som vanligt och funderar..
Hittat en lägenhet på landet! Närmare Gårdeby Säteri! Helt underbar miljö!
Helt i min smak... Landet, skogen inpå knuten! Kärlek!
Djuren nära! Dock har jag ju inga egna än! Men har bestämt mig för att få ordning och reda på allt så att jag kan skaffa mig! :)

Jag saknar verkligen detta!
Men jag har två super fina små prinsar och dem behöver ju oxå stimuleras! :)
Men tror dem allt skulle kunna trivas! Men behöver nog både pengar och tid för att trivas och hitta ro!
Är helt beredd på detta! :) men sen skall ja som alltid våga!

Ja är oxå helt väck och önskar att ja kunde bortse från min nyfikenhet!
Tror inte på allt som sägs! Tror inte på det DU säger... Varför?!
Varför skall ngn väcka allt ja gått och funderat på så länge men försökt stoppa undan! Gaaa...


Annars leker livet! Vart och skaffat en säng till oliver! :) en skänk till mig som skall renoveras! Tror sen kommer bli kanon fin! :)

Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0