Konstigt

Att bara rubriken kommer med!
Hade skrivit ett långt inlägg i fredags juh!
Jaja!

Veckan börjar gå mot sitt slut!
Jobbat kväll hela veckan! Blir lite fel i kropp & knopp faktiskt! Men men!
Nu satsar vi mot sommaren!

Har hittat en helt underbar lägenhet!
Landet, verkligen ur skogen! Typ! Haha!
Men helt i min smak! Iaf vad jag känner nu!
Har ju haft praktik under min tid på Vreta! Mkt roligt!
Men men..
Hade ja vart själv hade ja flyttat igår! Men har ju mina finaste två pojkar oxå! Men tror dem skulle trivas! Dem är ju ute och skogs ungar! :)
Får införskaffa mig en gung ställning! :)
Djur och natur inpå knuten! Kan inte bli bättre tror ja!
Men får se! Skall dit på måndag igen! Ta med mig stora sonen och kolla runt se hans reaktion! :)
Sedan är det lite praktiskt! Hur det skall fungera osv.. Måste kolla så jag får ett fast jobb innan! :)

Annars rullar det mesta på!
Kommit ett steg längre i mitt liv känner ja! Stänger det gamla kapitlet och öppnar ett nytt! Hoppas på bättre på visa fronter!

Träffade en väldigt rar person idag! Underbara människor det finns! :) hon hade mkt att förtälja och fick mig lite tyvärr på gamla funderingar igen! :P

Denna sommar kommer bli den bästa! ❤❤


Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0