Inget är som väntans tider!

Låst mig ute! Andra gången nu!
Idag tänkte ja inte att klockan var över 21 när ja tog mig en PW! Faaaan!

Annars har midsommar precis passerat! Lugnt och skönt som i min smak! :)
Tillbringade midsommar aftonen på berget med vänner och bekanta! Mkt trevligt!
Gårdagen blev av i soffan hela dagen! Illamående och trött! Jaja! Tog mig ner till mor! Skönt! :)
Kvällen blev oväntat av till björnholmen!
Helt okej ställe! Tydligen skall ja ha ngt i görningen enligt andra.. Hmm...
Blir trött på folk som misstror än, säger att man ljuger samt tar ens all energi! Men får inget tillbax! Det räcker!
Ja håller mig på min kant och lever mitt liv! :) tack!
Slipper ja eländet med någon som tar slut på ens energi! Vet dock att jag har bättre vänner som man får något mer tillbax av! ❤❤
Veckan som kommer är en mördar vecka! Jobba på dröm fabriken 6.30-15! Sedan Brazooriet till 22-23... Woop Woop!
Mer död än levande till helgen! ;)
Idag har ja lagat matlådor, städat, tvättat även hämtat ett skrivbord till stora hjärtat som ja bara skall måla svart! :)


Annars leker livet! :)

Massor Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0