Att saknaden kan vara så stor!

Av att ha ett djur i sin närhet!
Förstår inte.. Har inte känt detta på såå länge! Trodde att ja skulle klara mig utan känslan av tomhet!

Men har väl äntligen hittat hem! :)
I mig själv elr vad skall man säga! Haha! Känner att ja börjar trivas bättre här hemma när ja börjat få ordning och reda på torpet!
Skall först bara hitta en soffa samt en säng till oliver! Så ja kan ge tillbax loft sängen! Vill inte ha ngt som inte är mitt!
Nästa projekt är en vettig men lite billigare bil! Ja behöver inte såhär fin bil!
Även fast det är soft!

Sen är ja såå sugen på en hund! Kan inte förklara! Men ja bara saknar det såådant!
Måste bara ordna upp min tillvaro sedan skall ja köpa en Vovvo! Bara frågan vad ja vill ha! Antingen en rottis, finsk lapp hund elr för allergins skull lagotto!
Kvällens stora fråga! :) :)

Ny vecka nya förutsättningar!
Träning samt kvälls jobb! :)
Ikväll har ja lagat 4 matlådor och städat! Soft!

Puss och Kraaam

https://cdn1.cdnme.se/3885846/6-3/pic_51b4ed369606ee4a810dc194.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0