Livet rullar på

Sommar månaderna bara ramlar iväg!
Känns underbart! ❤❤ samtidigt som det känns konstigt oxå! :)
Malung är förbi, snart är semestern förbi!
Ja ni vet, snart är vardags lunket igång igen! :)
Hösten kommer, väntan på snön, julafton osv..
Har ju lovat mig själv att titta efter ett annat jobb, elr iaf prata med Pema! Min kropp håller inte att jobba på WP!
Har redan problem som det är...
Den som lever får se, men är tacksam att man har ett jobb och en inkomst! Vet hur man mår utan!

Lite kärlek till hösten vore ju inte fel! ;)
Funderar på hundvalp! Fastnat för Lagotto! Tåll dem ju, kan ju inte bli bättre! Vill komma igång m ridning och träning oxå! :)
Se nästa vecka! :)
Veckan som kommer skall jag iaf spendera tsm med mina barn! ❤


Annars är det som alltid mkt funderingar... Ordet VARFÖR borde raderas bort ur mitt huvud! Såå jobbigt! Hatart! Varför jag?! Varför nu?!
Eller annars ordet OM... Vem dumma påhitt... Haha!


Nu skall ja sova efter en underbar kväll med underbara vänner och alla barnen! ❤❤ lovely!

Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0