Tisdag!

Längtar som en tok till fredag då mina små hjärtan kommer hem!
Speciellt Oliver Anton Göransson Schenell! Har inte träffat pojken som följt mig under dem 7 jobbigaste åren i mitt än sålänge långa liv! Även fast dem vart de mest jobbigaste, så har dem vart dem mest underbara! Alltid tillsammans med denna underbara, fundersamma lilla pojke! Som börjar bli stor! <3
Älskar mina pojkar!


Kan inte låta bli att fundera över vem DU är! DU är så märklig, speciell och hemlig... Och det gör mig ännu mer nyfiken! Skulle vilja vara en liten lort i ditt huvud! Vad DU letar efter här!
Varför kan du bara inte säga sanningen, eller det kanske du gjort, men ja inte trott på dig! Hmm... Suck!
Önska ja hitta den där känslan i kroppen! Som bara bubblar!! <3 <3

Pussar och kramar!

Finaste och bästa som finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0