Lördag!

Härlig kväll!
Myst med mina hjärtan som kommit hem! Jag gillart!
Ibland känns allt, verkligen allt så pissigt!
Bläää!
Ikväll fick ja lite energi av lite bus och lite choklad! Suck!
Men i morgon blir det popcorn till barnen! För mamman skall inte heller äta ngt. :)
Måste ta tag i lite saker nu! Verkligen! :)
Typ HELA mitt liv!
En gång för alla! Shape up! :)

I morgon kommer mormor in och skall ta barnen en stund! Ja skall ta mig till stan för att hjälpa mina vänner inför deras stora dag! :) wiiieee...
Är dem glada är jag glad!

Sen blir det mys! Funderade på pulka på eftermiddagen!

Söndag öppet hus på gymmet! :) :P tänkte tjata med mig min bror samt exet! Testa box?! :) hehe ..

I morgon börjar jag med att ställa klockan... 8.00! Upp för att tvätta! Hoppas det e ledigt! Haha!

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0