Livet tror ja börjar ta vändning! :)

Wwiihuuu...
Ikväll känns allt helt ok, och lite bättre! :)
(Förutom att ja saknar mina fina pojkar)

Helgen blev det mkt dans, lite tjatigt kanske! För både lör & sön till Claes lövgrens!
Lördagen var sådär, trist och lite stelt folk! Men hitta mina gubbar och dansare! En var riktigt rolig! Han sade att m mina ögon kunde ja få vad ja ville! Haha! Mysko gubbe!
Men trevligt ändå! Pappsen & ja tog en sväng!
Söndagen bar det av till Södertälje m HP, Kikki och Cissi! Mkt trevligt ställe! Och roligt folk! :) Två karlar där som ja lär mig massor av att dansa med! Och sjukt kul! :)
Alltid trevligt m dans och alltid lika svett! Haha!
Gymade i lördags fm m Martina! Kul!
Måndags blev det Carros Easyline pass! Mkt givande! Och idag blev det Core! Och det var sjukt jobbigt! Och nyttigt över hur dåligt tränad man är i bålen! :O
Så core varje tisdag! Check! ;)

Annars händer det inte så mkt!
Jobbar 8.30-17 nu! Så hinner med en PW på morgonen! Ca 4-5 km!
Ja skall faan lyckas träna bort lite fläsk iaf! Pepp Pepp !

Torsdag kommer Lillfis hem, fre kommer Storfis hem!
Underbar helg tsm! Sen jobb-vecka!
Tis drar ja på kryss! ;) skall bli mkt roligt!

Hej hopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0