Var det dax att lämna...

Julen snart bakom sig! Läskigt vad tiden går fort, tyckte nyss det var midsommar! 
Snart har vi lämnat 2013 bakom oss oxå! 
Skall recensera mitt år senare i ett inlägg! Mina höjdpunkter osv... 
2014 hoppas ja på allvar skall bli ett riktigt bra år! Efter detta år vet ja vad ja skall satsa på, göra & inte göra... Fokusera på osv... 😃
Börjar lite tufft men hoppas bli bättre!👍

Ligger i mitt alldeles egna sovrum! Kunde inte bli bättre än när vi flytta! Inte så mkt kvar, efter nyår kommer hyresvärden att måla om hallen vit, toppen 👍
Olivers rum skall oxå fixas, antagligen 3 väggar vita och ngn mörkare 4:e(oliven vill ha svart) 
Sedan skall ja måla om köket! (Tror ja) 
Vill ha vitt, samt tapetsera den nuvarande röda fondväggen... Till vad det skall bli får ni se! Men dröjer nog liten 😛

Annars kommer mina älskade godingar hem i mprgon! ❤️ 

Har bestämt en gång för alla nu, nu skall ja nedför den där jävla trappan...!
Kan inte vara så jävla svårt... Har dryga 1,5 månad på mig för att visa resultat!


Nu skall ja sussa! 


Pussen & Kramen... 😃 

Skärblacka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0