God morgon o God fortsättning...

Juldagen här! 
Aftonen fortgick som planerat! 
Hämtade hem mina fina barn dagen innan! ❤️ 


Plockade fram julgranen med vissa bestyr! Men själv klart löste mamma bekymret som vanligt! 😃 vad skulle man till utan mammor! ❤️
Fixade maten tsm m mamma & pappa på julaftons morgonen! Vid 10 ramlade bröder med familj in! Huset fylldes med folk o stämning! Myyys! 
Käkade frulle/lunch delade julklappar osv,.. Sååå mysigt! 

Sedan åkte oliver till pappa! ❤️ 
Mamma åkte och jobbade, vilade en stund sen bar det av till Pelle m familj för lego bygge, kortspel, middag osv! Helt i min smak! ❤️ 

Underbar dag! 

Idag stundar middag hos mor! 👍 
Muums! 
Sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda! ❤️  

Lite bilder... 


Mina finaste! ❤️



Kusin mys! Samt lego bygge! 👍



O lilla jag!  

God Jul!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0