Dagen alla barn väntar på är snart här...

Jag älskar verkligen att ge!! 
Tänks ut ngt riktigt bra! 😄 Super kul och mysigt! 

Idag har dagen spenderats med min fina bror! Gjort stan! Smidigt, alltid lika mysigt och roligt... 
Mina fina barn har åkt till pappa! Saknar dem redan, lika tomt som vanligt.. Suck! 
Men dem kommer hem redan på måndag. ❤Jul mysa och förbereda för jul här hemma!! 
 
Denna jul känns inget vidare... Barnen åker till pappa, mamma jobbar osv.. Men men... 
Bara jobba på, kan ju önska man får jobba lite! 😳

Annars är det mkt funderingar just nu! Blir idiot, känner mig så halv... Saknar den fina individ till häst som ja hade här hemma. Alldeles för kort tid, sååå jävla arg på mig själv varför ja ger upp bara för det blir lite jobbigt.... Gaaa... Hatar det verkligen! 
En av min största passion är hästar... Älskar denna ras, hade en möjlighet som ja sumpade! Blir så less... 
Men min dag skall komma, vill verkligen satsa! Har en sååådan dröm om detta! Kämpa för att det skall bli verklighet! 


 
Finaste tjejen!!! ❤❤ 


Godnatt alla godingar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0