Att göra det jag är bäst på...

Vad kan nu detta vara... Hehe! 
Kanske att tänka, fundera, vända och vrida på saker och ting... 

Är det bara ja som är sådan eller, eller är fet typiskt kvinnligt...?!

Att inte kunna lita på folk... Är sjukt jobbigt, att inte tro på sig själv.. 
Att inte kunna ta åt sig att man är bra på ngt är fasan minst lika jobbigt... 
Hur kommer det sig att ja blivit sådan?! 
Vågar inte tex söka jobb inom handel, för tror ja inte kommer palla trycket... Gaaa... 
Vet med mig att ja älskar prata med nya människor, söka kontakt osv osv... Trivs med mig själv när ja e lite påverkad, för då känner ja igen mig själv! Men man kan ju inte komma fuller till en jobb intervju... Känner att ja inte får fram mitt riktiga ja.. 

Kan inte heller släppa, detta är flera månader sen... 
Fick höra en vän/bekant tro att ja är känslokall... Är det så ja verkar...?! 
Ja är inte sådan! 
Men just nu är ja tom på känslor, iaf sådana som ja kan visa, tala om osv... Sådan har ja heller aldrig vart förut.. 
Eller när ja pratar m en vän så "hmmar" ja bara med, en ganska nyfunnen vän... 
Varför?! Har väl alltid kunna sagt vad ja tyckt och tänkt... 
Just nu tycker ja bara det e skönt att inte ta beslut elr bestämma ngt, inte ta ngt initiativ elr så... Bara "go with the flow"... 

Är det jag?! 


Konstigt vad skönt det kan vara att bra rabla en massa strunt... Bara skriva av sig! 😛
Har en liten undran vem eller ens om någon läser min blogg....?! 😃


Väldigt gammal bild på mig! 



Puss Helene 



Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag läser din blogg. Har tänkt på dig ibland när jag är i Blacka hos min syster. Skulle va kul å ses å ta en fika. Kram till dig

Svar: Jag vill jätte gärna ses! Säg till nästa gång! 😃
Helene Schenell

2014-01-08 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0